Pakowane many w devel

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 7 Gru 1998, 22:07:32 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Byl spkowany gzipem... a ja mam zamiar pakowac wsztystko bzipem ;)
> Bedziemy pakowac, ale... na razie zostanie wszystko tak jak jest, nie bede
> juz zmienial wszystkich pakietow... czasu juz nam zabraknie.
Noł plis. Dla takich rzeczy jak many (czesto uzywanych) bzip moze byc
killerem na wolniejszych maszynach/z mala iloscia pamieci.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."