bugi

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 8 Gru 1998, 15:31:08 CET

On Tue, 8 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> 		echo
> 		;;

O.K poprawiam ale jestes pewien ze killall -HUP zajmie sie skryptem a nie
demonem ??

> ippl: podobnie jak w powyższym (dlatego też dałem ippl.init no ale o ile dobrze
> 	zrozumiałem mail Wojtka to aktualnie zostało to zmienione na ippl czyli
> 	jest źle) z tym, że tu 	musi być killall -TERM ippl (chyba, że funkcją
> 	killproc() da się killować równocześnie xx odpalonych procesów tego
> 	samego programu)

Nie sprawdzalem, ale poprawiam...

> i brakuje mu paru rzeczy (m.in. /etc/crontabs oraz skryptu run-parts) - jak
> dotrę do serwera to sprawdzę czy jest jakiś nowszy i poprawię co trzeba).

Nie wracaj do vixiego, jak ma byc w stable hc-cron to tym bardziej u nas
musi byc...

> modutils:
> 	nie ma buga ale IMHO razem z tym pakietem powinien być skrypt
> 	/etc/cron.hourly/kmod zawierający:
> 	#!/bin/sh
> 	/sbin/rmmod -a

Tia, raczej autoodmontowywacza w kernelu 2.2 nie uswiadczymy wiec dopisuje
ten skrypcik...

> -CC             = gcc
> +CC             = egcs
> LIBS           = -lpanel -lncurses      # in this order!

Nie ma sensu i tak nie mamy innego kompilatora poza egcsem wiec sobie gcc
moze zostac, to w stable musza sie gimnastykowac jezeli w sensownych
sciezkach nie rozmieszcza gcc-2.7.x.... ;)

> Tomek się już o tym rozpisywał.
> Pozatym
> -CFLAGS         = -Wall -O2 -m486
> +CFLAGS         = -Wall -O2 -m486 $(OPT_FLAGS)
> Bez sensu ;)

Jasne... budiet:
+OPT = -O2 -m486
+CFLAGS = -Wall $(OPT)

Przy czym to pierwsze rozwiazanie jest czesciowo dobre, bo kompilator
powinien optymalizowac wedle ostatniego -Ox...

> pam_krb5-1.0-1d
> 	IMHO powinien być podpakietem powstajacym z krb5 (skoro wymaga jego
> 	źródeł do skompilowania).

A TcL,Tk,tix,TclX ?? Tez mam taki kombajn zrobic jak w RH ??
Nie jestem tego pewien...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin