Q: Xfstt czy Xfstf ???

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 8 Gru 1998, 17:10:13 CET

[wtorek, 08 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> To nie jest tak 'wista hej' ten patchyk to raczej na BSD jest przeznaczony
> i trzeba sie bedzie z dzien czasu pomeczyc aby to pod Linuxa przerobic...
No niekoniecznie. Patch jest maleńki i _może_ obędzie się bez problemów.

> A sama bugzilla i jej kompilacja to juz osobna para kaloszy ;)
Heh - ale lepsza bugzilla niż chimera ;)

BTW: patch ipv6 do Xów który podsyłałem x-czasu temu został umieszczony
w develowych Xach ?

BTW2: Wojtek, ten referat o kerberosie który wygłaszałeś na warsztatach masz w
pliku ? (jeśli tak to mailme :)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +