INFO

Wto, 8 Gru 1998, 19:19:15 CET

On Tue, 8 Dec 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Ok. IceWM-a znalazłem :)
> egcs-1.1.1* ciągnie się - ja robię mirroring o 24:00 tak więc pewnikiem
> zrobi się dziś :))
>
> SIAG-a skompilowałem, mówisz Tpmek, że jest już nowy?
> Gdzie, bo skoro się za niego zabrałem, to pociągne dalej, chyba, że ktoś
> inny ma się ochote tym zająć.

W zasadzie po przejściu na autoconfa całość Ci się uprości do niemal
szblonowej postaci. Poczekaj jeszcze ciut na poprawionego guile (przed
chwilą wycszedł mi jeszcze jakiś jeden knot). Na
ftp://ftp.edu.stockholm.se/pub/siag/ leży siag-3.1.0.tar.gz i ten już ma
autoconfa.

> [...]
> Będzie teko kilka pakietów, ale muszę dobrze pomysleć nad zależnościami :)
> bo _prawdopodobnie_ będą to trzy fragmenty :)
> XFree85-3.3.3.src.rpm       -> X333src-1
> XFree86-fonts-3.3.3.src.rpm -> X333src-2
> XFree86-doc.src.rpm         -> X333src-3
>
> Z tego powstaną serwery dla poszczególnych kart graficznych, XDM, XFS,
> Xauth, wspólny dla serwerów pakiet module [/usr/X11R6/lib/{modules,X11/xkb}]
>
> fonty: 75dpi, 100dpi, cyrillic, base[Speedo, Type1, misc]
>
> i dokumentacja.
>
> Jeśli niepotrzebnie mieszam, to dajcie znać :))

Próbuj dalej. Na razie nieźle Ci idzie i nie widzę sprzeczności i
generowanie z trzech osobnych src wydaje się tu dość logiczne (kurcze
dlaczego wcześniej nikt na to nie wpadł :) ?