bugi

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 8 Gru 1998, 19:30:31 CET

[wtorek, 08 grudzień 1998], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Dziwi mnie to co sie dziej u Was. U mnie na intelu u na sparcach
> (obydwuch) wszystko łazi poprawnie.
Dla pewności - masz /etc/crontab.d/system wyglądający tak:

SHELL=/bin/bash
PATH=/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin
MAILTO=root
NICE=15

# run-parts
@hourly         root    !/usr/bin/run-parts /etc/cron.hourly
@daily          root    !/usr/bin/run-parts /etc/cron.daily
@weekly         root    !/usr/bin/run-parts /etc/cron.weekly
@monthly        root    !/usr/bin/run-parts /etc/cron.monthly

???

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +