Re: w incoming magellana (jeszcze się uploaduje)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 8 Gru 1998, 21:14:24 CET

On Mon, 7 Dec 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> ircd6-2.9.5-1d.src.rpm
> z IPv6. Umiescilem w /usr/net6 a to dlatego, że jest jeszcze niezbyt dobrze
> radzi sobie z działaniem z inetd6 (dlatego jest jako standalone). Najnowsza
> wersja (tj. irc2.10.0p5+IPv6 jest w toku produkcyjnym - jak tylko się pojawi
> uploadnę)
>
> john-1.6-1d.src.rpm
> nic dodać, nic ująć. Normalnie kożysta z /usr/dicts/linux.words
Czy korzysta z ~/.john.ini?
czy zapisuje do ~/.john.pot?
Jak tak to już ciągnę....
oczywiście do celów edukacyjnych, chcę sprawdzić jak sobie z moimi hasłami
poradzi :)

Pozdrowienia,
Elephant

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \