jajko cz. II

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Śro, 9 Gru 1998, 15:14:14 CET

On Wed, 9 Dec 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> 1. Opisy. Mimo najszczerszych checi, wczoraj wieczorem wychodzily
>    mi straszne dziwolagi jezykowe przy tlumaczeniu opisow. (glownie
>    przy 'generic' ;)
>    Jesli ktos ma ochote, to zapraszam do tlumaczenia speca.
>    Jesli nie, to zrobie za 2-3 dni.

Krzysiek ... nie ma czasu na takie pierdolki, albo biez to co kloczek
przetlumaczyl, albo napisz
Jedno zdanie i potem 'translacja w toku ... prosze cierpliwie czekac ;)'

>    Opis przy pakiecie 'kernel source', jest IMO troche mylacy.
>    'zrodla bez naglowkow' raczej nie sa wymagane przy kompilacji
>    programow. Comments ?

Nie sa ...

>    w paru wybieralem na wyczucie (nie maja zbyt duzego pojecia o
>    temacie -> np. ISDN, SCSI ). Dlatego kazdy kto juz zaczal czytac
>    tego maila proszony jest o odpalenie sobie menuconfiga (czy co tam chce)
>    z konfiguracja znajdujaca sie w attachu i przyjrzeniu sie calemu
>    ustrojstwu krok po kroku.

Krzysiek, wcisnij klawisz 'm' i laduj co sie da na modul bez jakis
dodatkowych parametrow -> defaultowe pozostaw ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin