jajko c.d.

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Śro, 9 Gru 1998, 19:03:02 CET

On Wed, 9 Dec 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Ale jezeli na czas rekompilacji src.rpma linki /usr/include/{linux,asm}
> nie beda skierowane do katalogu topdir/BUILD/linux/include/{linux,asm}
> to sobie jadra nie skompilujesz.

'One way ticket to the moon' ;) czyli ->
Zrob sobie na czas kompilacji, te linki a ze sie nie bedzie chcial
przebudowac potem zrodlowy rpm to zostaw na moich 'barkach' tlumaczenie
dlaczego.... Kto bedzie chcial przebudowywac jajo typu 2.1.131-ac6 czy
2.1.132pre1 z source rpma ?? Jak wyjdzie 2.2 to trzba bedzie ten problem
rozwiazac, ale teraz nawet jak dla mnie nie musi byc to jajko w rpmie...
Byle do /boot i /lib/modules na nowo instalowanym hoscie 'cos' wpadlo.
'Opakowanie' w obecnej systuacji jest IMHO nieistotne...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin