jajko cz. II

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Śro, 9 Gru 1998, 19:34:05 CET

[środa, 09 grudzień 1998], Krzysztof G. Baranowski napisał(a):

> No tak mniej wiecej jest, ale rzut okiem nie zaszkodzi.

jeszcze nie rebootowałem maszyny z Twoją konfiguracją, ale poprawka jedna co najmniej nie zaszkodzi:
216c260,263
< # CONFIG_SCSI_AIC7XXX is not set
---
> CONFIG_SCSI_AIC7XXX=m
> # CONFIG_OVERRIDE_CMDS is not set
> # CONFIG_AIC7XXX_PROC_STATS is not set
> CONFIG_AIC7XXX_RESET_DELAY=5
230a278,279

Tak magellan, jak i moja maszyna chodzą na AIC78xx... ;-/.