jajko cz. II

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 9 Gru 1998, 22:34:13 CET

On Wed, 9 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:
> Tak magellan, jak i moja maszyna chodzą na AIC78xx... ;-/.
Podczas przygotowania konfigu zalozenie bylo takie, zeby
najczesciej uzywane 'block devicy' wrzucic na stale do jadra.
Jak spojrzysz na kofiguracje block-devices, to zobaczycz, ze

CONFIG_BLK_DEV_FD=y
CONFIG_BLK_DEV_IDE=y
CONFIG_BLK_DEV_IDEDISK=y
CONFIG_BLK_DEV_IDECD=y
CONFIG_BLK_DEV_IDEFLOPPY=y

oraz

CONFIG_BLK_DEV_XD=y 	/* dyski z XT :) */

jest wrzucona na stale.  Podobnie mialo byc z SCSI, ale o ile
w przypadku IDE sprawa jest w miare prosta, to przy SCSI jest
troche gorzej. Nie jestem dokladnie obyty w temacie i nie wiem czego
sie obecnie  uzywa, to wladowalem wszystko jako moduly. Dlatego ktos
kto troche w tym siedzi powinien odwiedzic menu SCSI;
support dla floppa/cdromow/hdd support oraz te najczesciej uzywane
'lowlevel drivers' wrzucic na stale do jadra.

Kris