SATELITA - Internet do 2Mbps dla KAŻDEGO

Dariusz K. Ladziak ladzk w ite.waw.pl
Czw, 10 Gru 1998, 10:52:06 CET

On 9 Dec 98 19:42:07 GMT, pgc w dracula.chem.usu.edu (Winnie the Pooh)
wrote:

>Jesli moge sobie pozwolic na ocene rozwiazania, to ja bym sie nie skusil.
>Ot, szybsze sciaganie plikow, dobre do ogladania panienek :-), ale lacze
>stale to to nie jest. Lepiej poszukac, czy jakas telewizja kablowa w
>okolicy nie oferuje stalego polaczenia.

Jak dotychczas zadna telewizja kablowa nie oferuje stalego polaczenia
- wbrew temu co twierdza. Jak mozna nazwac stalym polaczenie z
dynamicznym IP? A stalego poki co nie oferuja...

Darek

P.S. Jesli sie myle i jakas telewizja kablowa daje dostep ze stalym,
prawdziwym (nie 10.xxx.xxx.xxx czy podobnym nieroutowalnym) IP -
chetniesie dowiem!