newsfeeds

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 10 Gru 1998, 15:47:45 CET

Dałem tak:
gatewaypldlist\
        :pld.list\
        :Tp,Whm\
        :/usr/bin/news2mail pld-list pld-list w mailbox.tuniv.szczecin.pl newsmaster w zsz2.starachowice.pl mailbox.tuniv.szczecin.pl

Interesuje mnie opcja "Wm". Czy daje ona oryginalny Message-ID czy może
generuje własny ?

Wogóle jak to działa ? Z pld-list przychodzi przez gatewaya do inna mail,
a następnie inn śle go na pld-list, pld-list znów do inna i dopiero teraz
inn powie: stop - mam juz artykul o takim message-id. Dobrze mysle ? (no to
jak sie w koncu robi te gatewaye zeby maile sie nie zapetlaly ?)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +