Instalator RH (fwd)

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 10 Gru 1998, 15:57:44 CET

Drodzy developerzy ;)

	Tutaj sa wskazowki prof. Korznka pdnosnie instalatora i
przebiegu samej instalacji -> poniewaz mam w tej chwili kilkaset pakietow
rozbebeszonych a w kazdym z nich jakies pierdolki
doklada/odejmuje/upgraduje zatem nie mam czasu aby nad tym sie doglebniej
zastanowic ;(

Przypominam: 24.12 juz blisko !! ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 10 Dec 1998 10:59:55 +0100
From: Marcin Korzonek <mkorz w lo13.univ.szczecin.pl>
To: wojtek w shadow.eu.org
Subject: Instalator RH

Hej,

Bardzo pobiezny i mocno niedokladny opis kolejnych krokow
instalatora RH (pisane podczas laborek ze Sztucznej Inteligencji).

init.
1. Wypisuje informacje o dystrybucji :)
2. mountuje /proc
3. sprawdza, czy instalacja nie nastepuje po konsoli na laczu szeregowym
4. sethostname, setdomainname
5. jezeli siec jest skonfigurowana, to sprawdza, czy root nie jest na NFS-ie
6. mount / -o remount,rw
7. czy /tmp jest do zapisu? jezeli nie to utworz 100k ramdysk i
   zamountuj go jako /tmp
8. uruchom installl
9. reboot

install
1. jezeli instalator jest uruchamiany na konsoli szeregowej,
   nie ustawia mapy klawiatury
2. informacja o dystrybucji :)
3. ustawienie jezyka instalacji
4. pytanie o PCMCIA?
5. zrodlo instalacji (CDROM, NFS, FTP, partition.....)
6. zapisanie jezyka instalacji i konfiguracji sieci (jezeli
   zostala ustawiona wczesniej)
7. wywolanie drugiego instalatora

drugi instalator

1. informacja o dystrybucji
2. ustawienie jezyka
3. wczytanie konfiguracji sieci (jezeli zostala zapisana)
4. wczytanie konfiguracji rpm-a z rpmrc
5  ustawienie zmiennych PATH i LD_LIBRARY_PATH
6. wywolywanie kolejnych krokow instalacji:

	wybor tryby pracu: instalacja/upgrade
	wybranie rodzaju instalacji (serwer, stacja robocza)
	konfiguracja SCSI
	tworzenie partycji
	tworzenie SWAPa
	sciagniecie informacji o dostepnych pakietach
	zakladanie systemow plikow na partycjach
	pytanie o liste pakietow do instalacji
	instalacja pakietow
	pytanie o konfiguracje sieci
	wybor strefy czasowej
	wybor demonow uruchamianych przy starcie
	konfigurowanie drukarki
	ustawienie hasla roota
	tworzenie dyskietki z lilo
	konfigurowanie lilo