znów bugi

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Czw, 10 Gru 1998, 17:04:41 CET

[czwartek, 10 grudzień 1998], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Przecież nie zgłaszał zastrzerzeń czyli, że jest OK.

jedno mam... Jak już wrzucasz info do systemowego katalogu
warto by się upewić czy nie koliduje z gnu-emacsem oraz zarejestrować
przez /sbin/install-info (idiota ze mnie że przeoczyłem to
cvs-announce ;-/) To co  za chwilę pójdzie na magellana będzie
toto zawierało...