Problemy z kernelem

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 10 Gru 1998, 22:31:43 CET

On Thu, 10 Dec 1998, Jacek Smyda wrote:

> Hej!
>
> Po zainstalowaniu kernela z PLD-stable z patchem secure przestał
> działać prawidłowo Postgres. Mam odnotowywane w logach:
>
> kernel: Possible pipe exploit attempt:
> kernel: Process showdetail.cgi (pid 3748, uid 99, euid 99).
> kernel: Pipe owned by 100.233.

No ja pisałem, że jak w solarze ustawi się restricted pipes to postgress
się wypina. Może by spróbować przez network socket, bo lokalnie to on
właśnie pipe w /tmp robi.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71