newsfeeds

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Czw, 10 Gru 1998, 19:04:53 CET

On Thu, 10 Dec 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Interesuje mnie opcja "Wm". Czy daje ona oryginalny Message-ID czy
> może generuje własny ?

IMHO ona powoduje, że news2mail dostaje w informacji o poście oryginalny
Message-ID - jak on go wykorzysta, to jego sprawa i od niego to zależy.

W każdym razie ja mam tylko Wf w newsfeeds i moja bramka tego właśnie
oczekuje (tzn. pełnej ścieżki do pliku). BTW: u mnie w `man newsfeeds'
nie ma w ogóle flagi Wh (inn-1.7.2).

> Wogóle jak to działa ? Z pld-list przychodzi przez gatewaya do inna mail,
> a następnie inn śle go na pld-list, pld-list znów do inna i dopiero teraz
> inn powie: stop - mam juz artykul o takim message-id. Dobrze mysle ? (no to
> jak sie w koncu robi te gatewaye zeby maile sie nie zapetlaly ?)

U mnie działa to w ten sposób, że mail2news dodaje coś w Path i tak samo
nazywa się feed w newsfeeds, więc te posty nie są przez INNa odsyłane
z powrotem. Jeśli u Ciebie tak nie jest, to dziwię się, że INN nie odsyła
wszystkich listów wszystkich ludzi na listę... Ale może Twój mail2news
dopisuje to gatewaypldlist w Path, nie wiem. Albo odsyła, ale lista nie
przyjmuje duplikatów Message-ID. W każdym razie dalej to się na pewno nie
zapętli - INN nie przyjmie drugiego takiego samego Message-ID.

BTW: Wiem już, jak zrobić, żeby bramka mail2news się nie zapychała -
wystarczy robić jakiegoś locka, żeby najwyżej jeden naraz przesyłał.
Jeszcze nie testowałem, chwilowo nie mam czasu napisać; mam nadzieję,
że procmail nie ma żadnego timeouta.

--
 __("<   Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.home.ml.org/