mozilla

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pią, 11 Gru 1998, 08:50:56 CET

On Fri, 11 Dec 1998, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Wogóle to niewiele to zajmuje ... tylko:
> [rpm w admin rpm]$ du -sk /usr/src/rpm/BUILD/
> 120178  /usr/src/rpm/BUILD
> ;)

Ehm... graficzna przegladarka IPv6 to Panie kolego jest na razie jedna
i nzaywa sie chimera -> bugzilla bije ja na glowe... ale przypominam, ze
gonia nas terminy ;) Wlasnie zaciagnalem z ftpa wszystkie (do dutimera)
do literki "d" datowane na wrzesien pazdziernik i listopad source rpmy
i edytuje spece, bzipuje many, daje chmod
755 $RPM_BUILD_ROOT/usr/lib/*.so.* w %install jak sa biblioteki
dynamiczne, sprawdzam czy kompilowane zrodla sa prawidlowo optymalizowane
-O6 ... Sprawdzam czy nie ma 'literowek' dokladam nowe patche, "ukladam
slicznie wiuzalnie" ;) sekcje w specu.... Sprawdzam czy sa %defattr i czy
pliki maja odpowiednie uprawnienia itp. itd ...

Moze zamiast bugzilli pomogl bys mi w tym i zaciagnal chociaz kilka z
serii "d -do literki np. g" datowane na wrzesien,pazdziernik i
listopad...? Szybciej bysmy wtedy wyczyscili tego devela i przy okazji
sprawdzili czy wszystko sie kompiluje jak nalezy ....

Co wy na to kolego ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin