Lesstif

Pią, 11 Gru 1998, 14:36:16 CET

On Fri, 11 Dec 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Zgaduję (nie patrząc na konkretny przypadek), że on nie ma jakiegoś
> biblioteki / narzędzia, więc configure go nie wykrywa, więc te pliki nie
> są produkowane. Dlatego błąd wyłazi dopiero w tym miejscu.

Być może masz rację. Trzeba sprawdzić czy ta dok w html jest
rzeczywiście generowana.

> A czy wiadomo, na czym polega to "rąbnięcie"?

W pewnym miejscy jest sprawdzenie ld. Wygląda to tak:

if "$ac_cv_path_LD" -v 2>&1 < /dev/null | egrep '(GNU|with BFD)' > /dev/null; then

$ac_cv_path_LD moment wcześniej jest ustalane na /usr/bin/ld

ld -v wyrzuca:
$ ld -v
GNU ld version 2.9.1 (with BFD 2.9.1.0.17)

no i ten nowy egrep nie wykrywa tego '(GNU|with BFD)'.

co oczywiście jak widać jest.
W przupadku gcc różnią się tylko numerki i całosć nie zmienia znacznie
sytuacji.
Wymiana egrepa na tego ze starszej wersji powoduje, że wszystko zaczyna
działać poprawnie.