Pakiety w 'pralni'

Artur Frysiak wiget w usa.net
Pią, 11 Gru 1998, 14:42:28 CET

[piątek, 11 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Hej,
> 	Wszystkie srpmy oprocz grudniwych, do 'fortune' wlacznie beda
> dzisiaj wyprane. Jakby ktos chcial jakies uwagi zglosic do nich to teraz
> jest miejsce i czas abym sie potem nie musial wracac ;)

[wiget w wiget wiget]$ rpm -qi filesystem
Name        : filesystem                  Distribution: (none)
Version     : 1.4                               Vendor: (none)
Release     : 1d                            Build Date: pon 12 paź 1998
21:16:44 CEST
Install date: czw 05 lis 1998 21:55:49 CET      Build Host:
magellan.shadow.eu.org
Group       : Base                          Source RPM:
filesystem-1.4-1d.src.rpm
Size        : 75804                            License: Public Domain
Summary     : Podstawa struktóra katalogów systemu
                       ^^^^^^^^^
Przydało by się zrobić porządek z polskimi opisami grup pakietów. Jak to
teraz wygląda można zobaczyć odplająć purp lub zerkając na
http://wiget.t17.ml.org/rpm2html/PLD-devel/Groups.html
Oto przykład:
     * Aplications/Sound (2)
     * Aplikacje/Dźwięk (1)
     * Applications/Admin (1)
     * Applications/Editors/Emacs (23)
     * Programy/Edytory/Emacs (2)

Może zdecydować się na jakieś jedno tłumaczenie ?
Jest tam trochę bałaganu (w stable też, polecam
http://wiget.t17.ml.org/rpm2html/PLD-stable/Groups.html)

I jeszcze jedno: Wojtek to ftpd6 u Ciebie działa ? U mnie za j* ch* nie
chce działać.
[wiget w wiget wiget]$ ftp wiget
Connected to wiget.t17.ds.pwr.wroc.pl.
530 System not available.