Pakiety w 'pralni'

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 11 Gru 1998, 15:14:15 CET

[piątek, 11 grudzień 1998], Artur Frysiak napisał(a):

> Przydało by się zrobić porządek z polskimi opisami grup pakietów. Jak to
> teraz wygląda można zobaczyć odplająć purp lub zerkając na
> http://wiget.t17.ml.org/rpm2html/PLD-devel/Groups.html
> Oto przykład:
>      * Aplications/Sound (2)
>      * Aplikacje/Dźwięk (1)
>      * Applications/Admin (1)
>      * Applications/Editors/Emacs (23)
>      * Programy/Edytory/Emacs (2)
>
> Może zdecydować się na jakieś jedno tłumaczenie ?
Niee. Po prostu trzeba pododawac Group(pl) (Group angielskie moze zostac)
i bedzie po problemie.

> I jeszcze jedno: Wojtek to ftpd6 u Ciebie działa ? U mnie za j* ch* nie
> chce działać.
> [wiget w wiget wiget]$ ftp wiget
> Connected to wiget.t17.ds.pwr.wroc.pl.
> 530 System not available.
Brakuje mu jakichś tam plików w /etc/ftp (u mnie było to samo).

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +