Pakiety w 'pralni'

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 11 Gru 1998, 15:58:08 CET

[piątek, 11 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> man 8 ftpd ? ;)
Raczej nie ;) man 8 ftpd wyświetli mana od ftpd kerberosowego, a Wigetowi
chodziło o ftpd z ipv6 (?). Z drugiej strony to prawie to samo.

Pliki to:
/etc/ftpusers    List of unwelcome/restricted users.
/etc/ftpwelcome  Welcome notice.
/etc/motd        Welcome notice after login.
/etc/nologin     Displayed and access refused.

Daj touch /etc/ftp/{ftpwelcome,motd} choć zdaje mi się, że było jeszcze coś.

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +