Wywiercilismy dziure w bashu ???

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pią, 11 Gru 1998, 17:47:02 CET

On Fri, 11 Dec 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Sorki Wojtek, że nie przekazałem info o tej poprawce. Wogle to co jest w
> stable zawiera adaptację patcha z Debiana no i tam to było.

Ty mnie nie przepraszaj bo na tym samym wozku jedziemy, przy czym ja na
odrzutowym ale za to z hamulcem reczno/noznym ... ;)

Nik z nas nie widzial ... a wszyscy zasowaja na nowym bashu ;)

PS Kiedy zaladujesz w koncu ten patch qrczakowo-(chlopcow-bashowcow)
do basha stable ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin