Pakiety dla Tornada

Sob, 12 Gru 1998, 14:38:55 CET

On Sat, 12 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Poniewaz jestem po uszy obaldowany:
> upgradem/czyszczeniem/sprawdzaniem pakietow Marcin 'poprowadzi' cala
> dzialke dotyczaca pakietow base, kolejnosci ich instalowania czy tez
> koncowki -> odpalenia lilo (z uprzednim configiem) oraz ntsysv -> aby bylo
> jasne co ma startowac przy pierwszym podniesieniu hosta.
>
> Mam nadzieje ze Tomek jak nie bedzie obladowany robota to tez pomoze i
> zerknie co tam moze byc nie tak...

Owszem. Tylko na razie nie chce mi się dociągać z ftp.tuniv wszystkiego, a
Marcin Labuda przestawi w TASKu mirrora na ftp.tuniv.szczecin.pl dopiero
jutro.
Co do staffu ze skryptami w /etc/rc.d/init.d/ to uważam, że powinny mieć
_zawsze_ wołania chkconfig i się poprostu uruchamiać/stopować jeżeli już
są zainstalowane (jeszcze raz .. zawsze).
Jak ktoś czegoś nie chce mieć to poprostu nie instaluje.
A i priorytety start/kill powinny być przyporządkowane na stałe do
poszczególnych rzeczy. Potem ktoś za pomocą ntsysv czy ręcznego
wstawiania sym linków wstawi to w takie miejsce gdzie na pewno nie będzie
miało to prawa łazić poprawnie będzie płakał. To instalowanie serwisów bez
dodawania sym linków w /etc/rc.d/rc?.d/ uważam za głupotę. Potem okazuje
się, że na dysku leży sporo pakietów, które nie są wykorzystywane.

W takim przypadku istnienie ntsysv jest poprostu zbyteczne.