Nowe pakiety po czyszczeniu/upgrade

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Sob, 12 Gru 1998, 20:59:27 CET

Hej,
	Na wstepie goraca prosba:
Zdaje sobie sprawe, ze kazdy z was ma swoje spece do swoich pakietow, i
swoj styl, nie mniej jednak prosilbym przed podeslaniem mi jakiegos
pakietu skonfrontowac najpierw z tym co jest na ftp.tuniv.szczecin.pl,
oszczedzi mi to polowe czasu na powtorne poprawki i rozpisywanie uprawnien
na poszczegolne binarki i skrypty. Wiem, ze przyjemniej i szybciej
zastaosowac jest %attr(755,root,root) /usr/bin/*, czy np /usr/share a tam
sa podkatalogi w ktorych sie zanjduja pliki typu README, *.c czy jeszcze
inne.... Prosze w nie posylac mi pakietow ze stable, rh, rawhide jezeli
mamy takowe w swoim drzewku juz cos takiego ....

Sprawa druga Prosze tez w miarae mozliwosci zwrocic uwage na estetyke,
skoro od jakiegos czasu byly naciski na estetyke to musimy miec 'spece'
ktore wygraja kazdy konkurs pieknosci ;) Jezeli cos sie nie miesci w
standardowej szerokosci ekranu (chodzi glownie o %Source ) to stosowac
URL w postaci ftpa jako lokalizacje i zwykla nazwa pakietu jako source,
zreszta wystarczy zobaczyc w obecnych specach ... Dalej poszly naciski na
kompresowanie manow -- kompresorem dla devela jest bzip2 a nie gzip, wiec
kompresujemy many bzip2...

Obecnie wszystkie sekcje sa 'sruba mikrometryczna' odmierzane z wcieciami
wlacznie ;) No dobra to teraz co zsostalo od wczoraj
wyczyszczone/upgradniete -- i raz jeszcze dalsze ew. poprwaki prosze robic
tylko i wylacznie na tych specach -> chyba ze chcecie abym na zawal padl
przed gwiazdka...

BitchX-75-2d.src.rpm
Eterm-0.8-3d.src.rpm
ISO-8859-2-X11-fonts-1-2d.src.rpm
MAKEDEV-2.3.1-8.src.rpm
(tutaj byl maly feler z niwewlasciwa requirmentem)

WindowMaker-0.20.0-1d.src.rpm
(duzo patchy ;(

X11R6-contrib-3.3.2-4d.src.rpm
adduser-1.02-1d.src.rpm
anonftp-2.5-2d.src.rpm
(nowe biblioteki )

apache-1.3.3-1d.src.rpm
audiofile-0.1.5-1d.src.rpm
autofs-3.1.3-1d.src.rpm

(trzeba jeszcze potestowac sam ... .... skrypt startowy)

bash-2.02.1-1d.src.rpm
(poprawka omawiana wczesniej)

binutils-2.9.1.0.19-1d.src.rpm
(NEW * ;)

eMusic-0.6.1-1d.src.rpm
ed-0.2-6d.src.rpm
egcs-1.1.1-6d.src.rpm
elm-2.4.25-16d.src.rpm
emacs-20.3-3d.src.rpm
enlightenment-0.14-2d.src.rpm
esound-0.2.6-1d.src.rpm
expect-5.26-2d.src.rpm
ext2ed-0.1-14d.src.rpm
ezmlm-idx-0.53.312-1d.src.rpm
fbset-2.0-1d.src.rpm
filesystem-1.4-1d.src.rpm
fileutils-4.0-1d.src.rpm
findutils-4.1-26d.src.rpm
finger-0.10-1d.src.rpm
fnlib-0.3-2d.src.rpm
fonty-1.0-1.src.rpm
fortune-mod-1.0-7d.src.rpm
glib-1.1.7-1d.src.rpm
(NEW * ;)

gpm-1.13-9d.src.rpm
gtk+-1.1.7-1d.src.rpm
(NEW *;)

imlib-1.8.1-1d.src.rpm
libgr-2.0.13-14d.src.rpm
man-1.5f-1d.src.rpm
mtr-0.28-2d.src.rpm
net-tools-1.49-1d.src.rpm
(NEW * ;)

samba-1.9.18p10-1d.src.rpm
(glownie poprawka w skryptach zwiaz. z nowa lokalizacja configow )

svgalib-1.3.1-2d.src.rpm
tcl-8.0.3-2d.src.rpm
tclX-8.0.3-2d.src.rpm
tetex-0.9-6.1d.src.rpm
texinfo-3.12-10d.src.rpm
(DOWNGRADE !)

tix-4.1.0-1d.src.rpm
tk-8.0.3-2d.src.rpm

Jak powiedzialem wczesniej wszystko jest po kapitalym praniu, bzipowaniu
manow, uzyciem flag optymalizacyjnych, wyrownywaniem sekcji, odpowiednimi
atrybutami na plikach/katalogach itp. itd ...

Zaraz ten majdan trafi na ftpa ... Milej uzywania ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin