standaryzacja {de}rejestracji ston info i polskie many

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 13 Gru 1998, 13:51:21 CET

On Sun, Dec 13, 1998 at 09:19:11AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Kolejna sprawa. Zaczynam dodawać polskie many do pakietów
> (ftp:ftp.amg.net.pl/pub/PTM). Na pierwszy ogień idą bizon i gzip.
Czemu akurat te?

No i rozumiem, że praktycznie wszystkie polecenia będą miały polskie
many. Ja w /usr/man/pl_PL/man1 mam 97 plików (nie pytajcie skąd). Dobrze
by było żeby wszystkie znalazły się w PLD. Także te z innych sekcji.

Pozdrowienia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !