Propozycja pakietow do PLD-devel base

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Pon, 14 Gru 1998, 10:41:50 CET

Hej,
Problem w tym, że:
1) base musi zawierać większość podstawowych narzędzi.
2) base powinien być jak najmniejszy:

[niedziela, 13 grudzień 1998], Marek Obuchowicz napisał:
> Moim zdaniem nieporzebne są poniższe rzeczy:

> ja tego nie używam i jakoś żyję... :)
OK -- nad tym też się wahałem. Jeżeli mocno okrawamy to wywalic.

> niepotrzebne...

Owszem, przy statycznie skompilowanym bashu. Ale jeżeli oszczędzamy
miejsce na dysku, to lepiej skompilować dynamicznie bash-a i statycznie
ash-a. Zawsze to jakies 100-200 kb wolnego wiecej.

> jeżeli to chodzi o atd to np.  ja tego nie używam

> nie jest niezbędne

Ops.. tu mialo byc bootp (ale wiem, nie kazdy uzywa :)

> nie każdy ma myszkę

to sobie odinstaluję

> nie każdy używa

j.w.

> zdecydowanie niepotrzebne na przykład na routerach, w domu

Z hc-cronem? A jak komus zapcha sie w domu /var (albo / jak nie wydzielil),
bo mu sie /var/log/messages rozrosnie ;)

> j.w

Bardzo przydatne narzedzie diagnostyczne...

> nie każdy ma mysz

to sobie odinstaluje ;)

> kto tego używa jeszcze?

Posiadacze streamerow ? ;)

> nie każdy używa...

Tutaj tez sie dlugo zastanawialem. Z tego faktycznie mozna zrezygnowac.

> nie każdy ma pci ;)

> w moim przypadku strata miejsca

Ale potrzebuje go masa skryptow.

> nie każdy używa :)

Ale sendmail domyslnie go (chyba) wymaga do dostarczania poczty do
userow.

> tak jak w przypadku perla...

i podobnie wymagaja go skrypty.

Dzieki za opinie i czekam na jeszcze :)