xemacs -- zrodlowe *.el ??

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 14 Gru 1998, 13:18:17 CET

On Mon, 14 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:

> jeszcze raz przebudowuję to to (znów jakiś byczek się wkradł... Podrzucę Ci speca (bez
> tych plików, bo one m.in. komlikowały sprawę) dziś wieczór (i na noc zapuszczę,
> tym razem z 2> BUG (ale chyba już nie będzie ;-).)

ok mozesz  dopisac jesczze  w ./configure --enable-kerberos ;)
Powinno sie zlinkowac z bibliotekami krb5-lib a poza tym mamy imapa (
ipopd w tym) z supportem na kerberos V5 -- na moja odpowiedzialnosc ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin