xemacs -- zrodlowe *.el ??

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 14 Gru 1998, 14:07:22 CET

[poniedziałek, 14 grudzień 1998], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> A czy coś jest nie tak ze specem ze stable ?

troszku jest nie tak: brak rejestracji info
wydzieliłem gnusa, a i mailcrypta chyba też trzeba (tak by user mógł samodzielnie
rozwijające się pakiety doinstalować), powtarza mój błąd z powielaniem żródeł
info... Cała reszta ze stable zaadoptowana.