ssh

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 14 Gru 1998, 20:05:07 CET

On Mon, 14 Dec 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Bingo! Zainstalowałem ssh-clients-1.2.26-1i i poszło. Moje (A) to
> ssh-1.2.26-3 z PLD-stable (bez znacznika rodzaju w nazwie!) - ja bardzo
> proszę panów z PLD o zrobienie czegoś, żeby ssh z PLD współpracowało
> z serwerami używającymi międzynarodowej kryptografii, jak np. xox.pl
> (C).

Jak sie podnosi server z kluczem do 1024 bit to ssh beda gadaly ze soba
... bez znaczenia czy to jest ssh miedzynarodowy, amerykanski chinski czy
peruwianski ....

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin