ssh

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 15 Gru 1998, 08:48:11 CET

On Mon, 14 Dec 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Nie rozumiem. Jest sobie serwer, na który nie mam wpływu; klient ssh
> w wersji "i" współpracuje z nim bez problemu, a klient z PLD (podobno
> "us", ale niepodpisany w oznaczeniu wersji) nie chce, mówiąc, że:
>   RSA key has too many bits for RSAREF to handle (max 1024).

Przeciez Marcin napisalem ze, server sshD(i) podniesiony z kluczem o
dlugosci do 1024 bit powinien gadac z klientami ssh(US)... Admin tamtego
servera przesadzil troche IMHO z dlugoscia klucza...
PLD dajac RSAREF/blowfish gwarantuje bezpieczenstwo dla maszyn
podnisionych z kluczami od 768 bitow...
Zreszta zapytaj co o tym wszystkim sadza chlopaki z pl.comp.security....

> co serwer obsłuży? Bo serwera nie zmienię, a klienta mogę (przynajmniej
> u siebie). Opcja -c nie pomaga.

W tym wypadku nic nie jestes w stanie zaradzic ....

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin