bug w nowym libc-5

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 15 Gru 1998, 14:57:38 CET

On Tue, 15 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:

> jest do tej konkretnie... więc podmiana wyłoży (nie mogę teraz tego zrobić,
> bo pracuje u mnie na hoście kilka osób (właśnie na szkapie ;-))
> Co Ci szkodzi? Ładnie się kompiluje... I szybko (choć dłużej ściąga)

Przewidzialem ta ewentualnosc, i w 'porannej edycji' libc5 jest starsze
libstdc++, libg++ .. ;)

Dalej egcs ma swoje libstdc++-2.9 i co najwazniejsze w polu Obsoletes
(%file -n libstdc++) jest ustawione -- IMHO konieczne libg++ ...
Zatem osobny pakiet o nazwie "libg++" nie wchodzi raczej w gre ...

BTW "Przesylka dotarla" zaraz sie nia zajme ;)

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin