devel - spec, many itp.

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 16 Gru 1998, 22:10:50 CET

Cześć!
Czy może mi ktoś powiedzieć jak teraz wyglądają nowe zasady dla develowych
pakietów (jakie prawa na many, jak je kompresować (czy starczy bzip2
/usr/man/*), jaka kolejność pól w nagłówku itpd)?
Wprawdzie jest frozen ale szczerze mówiąc niewiele mogę się przydać przy
instalatorze a kilka pakietów zawsze się przyda (choćby w waiting).

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \