Brakuje kilku pakietów

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 08:01:06 CET

On Thu, 17 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:

> sprawa znana... nie bardzo kojarzę jak Wojtek chce to rozwiązać,
> na wszelki wypadek załączam speca...

Zerknij do pakietu libc5 .. tam jest libg++ i libstdc++ dla netszkapy...
Jezeli chodzi o szkape glibc -- to raczej trzeba bedzie sie z nia
wstrzymac jakis czas ....

> Gdy przed odcięciem magellana zerkałem na procesy to
> wykonywał się jakiś rpm -ba XFree86.spec ;-)

Tia .. nie wiem co jest ale albo znowu jest sp***a obsluga aic7xxx w jajku
albo kontroler mi sie sypie ... przy grubszych pakietach potrafi sie
przymrozic maszyna, szczegolnie w momencie sprawdzania zaleznosci i
zapisywania rpmow ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin