Problem !!!!

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 08:14:11 CET

On Wed, 16 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:

> wyrzucić NOVM i zostawić 2.1PATCH2 (właśnie go poprawiam -- jutro bedę kompilował
> na magellanie)

Tylko  upewnij sie ze ... .... X'y sie nie kompiluja bo sie znowy
wyawali... ;( -- Jak bedzie instalator to przeinstaluje od nowa na razie
aby dotrwac do finalu...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin