devel - spec, many itp.

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 08:16:24 CET

On Wed, 16 Dec 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Cześć!
> Czy może mi ktoś powiedzieć jak teraz wyglądają nowe zasady dla develowych
> pakietów (jakie prawa na many, jak je kompresować (czy starczy bzip2
> /usr/man/*), jaka kolejność pól w nagłówku itpd)?
> Wprawdzie jest frozen ale szczerze mówiąc niewiele mogę się przydać przy
> instalatorze a kilka pakietów zawsze się przyda (choćby w waiting).

Sciagnij maly pakiet dev, czy cos w tym stylu i zobacz jak to wyglada ...
Generalnie zostala wypowiedziana 'wojna na estetyke specow ' -> stable'owi
i na razie IMHO prowadzimy ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin