initscripts

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 08:22:07 CET

On Wed, 16 Dec 1998, Ziemek Borowski wrote:

> jest sobie plik
> [root w students /root]# ls -la /etc/rc.d/init.d/functions
> -rwx------ 1 root     root   3375 Jun  2  1998 /etc/rc.d/init.d/functions
>
> initscripts-3.66.1-1d
>
> podejrzewam że coś w środku odpowiada za następujące objawy:
> [root w students init.d]# ./httpd start
> Starting httpd: httpd ./httpd: line 24: 17232 Segmentation fault      nice -n $nicelevel "$@"

Qrka ... ;(( Zaraz to potestuje tylko z X'ami zrobie porzadek ...

> [root w students init.d]# ./squid start
> Starting squid: ./squid: [: too many arguments
> squid

trzeba 2>/dev/null dorzucic do *.inita ;)

> O ile squid startuje do apache nie ma ochoty (przynajmniej u mnie)
> wstać. Choć z drugiej strony wywala Segmentation fault...
> Ops... wystarczyło w /etc/httpd/conf/httpd.conf wykomentowac
> odwołania do modułu mod_auth_db (tak .so jaki i .c)...
> Ale to afair dobrze nie wrozy... acha upgrade na nowszą bibliotekę
> gdb nic nie pomaga -- nadal nie wstaje z tym modulem.

Jak wyzej zrobie porzadek z Xami i zagladam do indianca...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin