Brakuje kilku pakietów

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 08:32:42 CET

On Thu, 17 Dec 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Jeśli to _są_ moje spece, to powinno iść.
> Inna sprawa co powstanie z tego :)
> U mnie to cojest działa.

Nie na develu -> juz w katalogu xterm trzeba bylo male 'obejscie' zrobic
;)

> (dostałem też pocztę że jest już nowy spec do XFree86 do RH - zaraz się
> biorę za jego oglądanie )

Wojtek ... jedna uwaga i
				_GORACA_PROSBA_

Tomek zrobil speca do X'ow (definicje atrybutow na plikacha, wyrownane
spacje wciacia -> przjzystosc, itp. itd -> Andrzej doskonale tlumaczenia
do wszystkich sekcji... ) znajduje sie on na cenzorze lub moge wystawic
na ftp.ps.pl ...

	Spec RH jest 'brzydki jak qpa', nieczytelny i nie jestem do konca
przekonany czy wszystkie atrybuty sa O.K, o optymalizacji tez mozna
zapomniec .... Jak chcesz juz poswiecic czas na X'y to prosze opieraj sie
na specu Tomka ( z uwzgldnieniem obecnej wersji X'ow) i w sekcji %build

		(cd xc; make CDEBUGFLAGS="$RPM_OPTFLAGS" World)

W tej chwili robie X'y z Twojego (lekko poprawionego) src.rpma -> poniewaz
nie mam juz czasu a wszystkie X servery sie generuja i bledy podczas
kompilacji sa minimalne -> zatem wyglada, ze bedzie wssio O.K ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin