sh-utils i su

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 17 Gru 1998, 10:15:47 CET

[czwartek, 17 grudzień 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Mowilem o su z najnowszego PAMApps... ale jakos bez echa sie obeszlo ...
Mi się nie podobał ten z PAMAppsów (ale też nie patrzyłem su z najnowszych
PAMappsów).

> Zatem ladowac tego twojego patcha na su sh-utils ?
Niech Grzesiek jako fachowiec oblooka najpierw czy aby przez to dziurka się
nie zrobi.

> PS Prosze o szybka odpowiedz bo czas goni ;)
Najszybciej jak mogę ;)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +