Koniec z moimi pakietami

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 18:21:53 CET

Hej,
	Nie wiem czy to wina kerneli (2.1.129-2.1.131{ac1-11}) czy sprzet
sie posypal czy co ale za nic nie moge przebudowac poprawionego squida...
tzn chyba 12-15 razy pod rzad wywrocila mi sie maszyna przy probie
przebudowy tego pakietu, caly czas w tym samym miejscu tzn na pliku
cashe_cf.c -- ale to tak na amen -> bez rejestrow na ekranie, bez
odpowiedzi na pingi -- zupelnie jak bym go cieklym azotem poglaskal ...

Dziwne bo X'y i inne rzeczy sie kompiluja, tzn. kompilowaly sie jeszcze
rano ... na  magellan.shadow.eu.org/pub/ftp jest wystawiony rozbebeszony
squid -> spec, squid.init, squid.conf itd czyli wszsytko co jest potrzebne
do wywrocenia maszyny ;) Jak ktos chetny to polecam... Moze jakies
biblioteki sie 'uszkodzily' czy cos w tym stylu ale nie mam pojecia teraz
co to moze byc ... sprubuje przebudowac raz jeszcze glibc z normalna
optymalizacja i powoli bede sparwdzal co to tam sie wyprawia ...

PS wrzuce jeszcze na ftp.tuniv.szczecin.pl poprawionego apacha i ppp ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin