Wygrałem :))

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 18 Gru 1998, 00:48:17 CET

Cześć!
Po kilkugodzinnych bojach w końcu działa mi to co zainstalowałem....
w sumie to przy instalacji było trzeba od czasu do czasu w /usr/lib puste
linki powywalać i odinstalować robiące konfilkty pakiety.
Nieźle się zaczeło dziać po jeboocie - zaczął się pluć o brak IPv6 (a
faktycznie wyzuciłem go z kernela) i kilka innych rzeczy ale podopisywałem
swoje poprawki (te same co do skryttów rh - np. hdparm), zkompilowałem
kernela z IPv6 i chodzi.
Przed chwilą miał jakieś problemy z haltem (mignęło mi coś o
self-destructing:) ) ale mam nadzieję że nie będzie tego co przy pierwszm
jeboocie (/ is busy)

mam nadzieję że wszystko będzie działać...

--- dopisane
kolejny problem (nie mogłem wysłać tego listu) - przez pomyłkę
zainstalowałem sendmaila na swojego smaila. mam nadzieję że na rpm -e i 2
razy ln się skończy...

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \