Propozycja pakietow do PLD-devel base

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Czw, 17 Gru 1998, 22:15:00 CET

[wtorek, 15 grudzień 1998], Paweł Kołodziej napisał:

> Mi zajeło 75 MB (ale niewiem, czy miałew wszystkie wymienione pakiety na
> płytce)

W moim przypadku pakiety pochodziły z bezpośredniego mirrora z
magellana. Różnica w stosunku do magellan wynosiła maksymalnie jeden
dzień. Może miałeś nieskompresowane many?

> Ja w kwesti formalnej. Z zależności doszło jeszcze:
> inetd
> texinfo
> libc
> tcl
> tix
> tk

w tej chwili:

[mkorz w jaguar PLD]$ (cd /mnt/f/PLD/PLD-devel/i386/RPMS ; cat ~/PLD/base1
| xargs rpm -qp --queryformat '%{REQUIRENAME}\n') | sort | uniq
(none)
/bin/sh
/etc/termcap
/sbin/chkconfig