X'y X-doce X-fonty i takie tam

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pią, 18 Gru 1998, 22:06:16 CET

Hej,
	Wygenerowalem caly ten majdan dla devela

1. Po raz kolejny musze same X'y bo niedopatrzylem
   Requires: module a podpakiet jest modules ;(

    xf86config -- ladnie definiuje wszystko ale prubuje zapisac do
   /etc/XF86Config lobuz jeden ... zamiast /etc/X11/XF86Config ... ;(
   juz patchuje ... ;)

zabraklo tez /usr/X11R6/lib/X11/rgb.txt .. zaraz bedzie ...

dodalem jeden Xserver-3D...cos tam .. ;)

Poza tym chodzi extra, a jakie kolorki... !! ;)

2. X configurator jest delikatnie mowiac do ...
   Za szeroki ekran, plunal corem jak chacialem zapisac ....

mamy za stary mouseconfig (mam juz nowy ;), nie mamy kdbconfig (zdaje sie
console-tools to zastepuja) i nie nie mamy initscript... !!
czyli wszystko do poprawki ...

3. X-doc czy jakos tak nie ma %cleana -- drobnostka

Aha, prosba -- pierdolki typu 'a' (z ogonkiem) zamiast "a" czy jakies
drobiazgi w specach to poprawiajcie bezposrednio pakiety z ftp i dawajcie
na incoming magellana -- ja jestem teraz tymi X'ami zaladowany na amen ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin