tetex

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 19 Gru 1998, 16:18:25 CET

[sobota, 19 grudzień 1998], Arkadiusz Miśkiewicz napisał(a):

> tetex-0.9-6.1d.i386.rpm
generalnie jest skopany... Okazało się że to co testowałem
jako mojego tetexa jest... to TeXLive 3 ;-((( (zapomniałem zmienić ścieżkę...
grrrry... nowy będzie jutro, czyli z ftp.ps.pl do ściągnięcia w
poniedziałek ;-(

> PS. Domyślam się, że ten tex ma wszystko co potrzeba by korzystać z pl znaków
> itd.
jest gdzieś coś takiego napisane...???
Staram się to co trzeba inplantować ale niekoniecznie mi to wychodzi...