Jest nowy mutt na ftp.ps.pl

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 21 Gru 1998, 18:37:18 CET

Hej,
	No wlasnie jest nowy mutt -> i tutaj stop!

Panowie mutowcy ... Poniewaz nie uzywam tego programu dostalem
przygotowany pakiet i wlasnie dziewiaty raz (DZIEWIATY_RAZ) ta sama wersje
pakietu budowalem powtarzam DZIEWIEC_RAZY_TEN_SAM_PAKIET ;( za kazdym
razem zawsze czegos brakowalo -- a to literki do gory nogami wyswietlal,
a to zabraklo jakiegos linka, a to "i tamto" ... Pine dla tego przykladu
raz musialem kompilowac -> przejalem po kloczku 4.02, troche wyczyscilem i
poprawilem i do tej pory zadnych problemow z nim nie ma...

Dzisiaj podczas kompilacji 3 razy maszyna mi sie wywrocila i z 2 godziny
starcilem na dochodzenie czemu sie nie kompiluje (to i dobrze bo wiem, co
trzeba szybko wywalic ;) Dzisiaj pokazala sie ostatnia wersja mutta - z
polskimi tlumaczeniami -- jak jeszcze ktos bedzie mail jakies uwagi do
niej, to bez zastanowienia na butach wyjezdza z dystrybucji do poczekalni
-> czyli ftp.ps.pl/pub/Linux/PLD/waiting ...

dziekuje za uwage i na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin