Co sie jeszcze nie kompiluje/chodzi ??

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 21 Gru 1998, 18:13:39 CET

On Mon, Dec 21, 1998 at 07:02:20PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Hej,
> 	Prosze o szybkie podanie pakietow ktore sa podejzane/zaminowane
> -> np. te ktore sie Ziemkowi wywalily podczas super-przebudowy.
Gtk-perl
BitchX.spec       expect.spec       lesstif.spec    sendmail.spec
Gtk-perl.spec     gdbm.spec         libnet.spec     sh-utils.spec
Xaw3d.spec        ghostscript.spec  libtool.spec    sntp.spec
alsa-driver.spec  gimp.spec         mailx.spec      strace.spec
anonftp.spec      glibc.spec        mrt.spec        tclx.spec
apache6.spec      inn6.spec         net-tools.spec  tcp_wrappers6.spec
autoconf.spec     ipmasqadm.spec    pam.spec        tix.spec
blackbox.spec     itcl.spec         passwd.spec     traceroute.spec
bridgex.spec      kdeadmin.spec     pgp-i.spec      umb-scheme.spec
cgiwrap.spec      kdebase.spec      purp.spec       xpm.spec
e.spec            kdeutils.spec     radvd.spec
e2fsprogs.spec    krb5.spec         rsync.spec

Część z nich muszę zweryfikować, czy mam najnowszą wersję (ale poprzednio puściłem
tylko
idiotycznie yjście do pliku, a err trafił tylko na konsolę... właśnie sie robi
powtróna rekompilacja)