TMPDIR

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 22 Gru 1998, 10:48:15 CET

On Tue, 22 Dec 1998, Artur Frysiak wrote:

> A nie mówiłęm, że nie będzie Tornada na Gwiazdkę ;-}
  Jestes w bledzie ... chyba ze sie nie dostane do zasobow pagera ;(

> A nie mówiłem, że Linux 2.2 to już po Nowym Roku :^)
  Jeszcze stary sie nie skonczyl ;)

> A nie mówiłem, że Glibc 2.1.0 to najwcześniej w styczniu :-)
  Hm .. ja tam ma GNU linbc-2.1 a czy wersja taka czy inna ...

No to Wesolych i Pogodnych Swiat dla wszystkich z ktorymi sie juz jutro
nie spotkam na liscie -- aby nam sie wszystkim wiodlo i PLD stal sie
najlepsza i najbardziej rozchwytywana dystrybucja,

   	   najpotezniejszego Unixa -> PLD Linuxa ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin