Jest nowy mutt na ftp.ps.pl

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 22 Gru 1998, 15:15:58 CET

On Mon, Dec 21, 1998 at 09:33:24PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> BTW ma ktoś jakiś pomysł na wykorzystanie 3 dodatkowych klawiszy wF
> klawiaturach "104 kije alias win keyboard".

Jak tylko kupiłem sobie taką klawiature, to pod tymi klawiszami miałem
odgłos spuszczanej wody :-) - bardzo przydatna rzecz - szybko się
nauczyłem trafiać w te Alty :-)

Teraz używam ich w Crossfire - tam zawsze klawiszy brakuje.

A tak to najlepiej zostawić do podbindowania w WMach. Ewentualnie
podłożyć pod nie jakieś F30,F31,F32 - wtedy łatwiej je będzie w czymś
wykożystać.

Pozdrowienia,
           Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !