/etc/skel i języki

Śro, 23 Gru 1998, 16:47:04 CET

W obecnej zawartości skel jaka jest w adduser są komentaże częściowo po
polsku częsciowo po angielsku.
Już pisałem, że część tych plików powinna wylecieć z adduser ale tym razem
chciałem zaproponować "lokalozację" /etc/skel/. Można by tam robić
podkatalogi /etc/skel/<lang> i sam adduser mógłby wykorzystywać czy to
LANG ze środowiska roota który instaluje nowego użytkownika bąć z
/etc/default/aduser:
LANG=<def_lang>

do tego żeby skopiować zamias cały /etc/skel tulko /etc/skel/<lang>

Musiałby istnieć jeszcze /etc/skel/C (domyślny).

Rozwiązałoby to IMHO perfekcyjnie sprawę dokumentowania plików
konf/startowych w danym języku dla użytkowanika, a jednocześnie po
pooznaczaniu za pomocą %lang(lang> stuffu /etc/skel/<lang> mielibyśmy
efekt, że będą instalowane nie wszystkie rzeczy tylko do wybranych
języków.