Rozbior egcsa -> stable

Czw, 24 Gru 1998, 14:43:00 CET

On Thu, 24 Dec 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Prosze... nie tnijcie tego egcsa na dalsze podpakiety -- np. cpp

Rozbicie jest sensowne. cpp jest potrzebny jako preprocesor dla choćby
Xów. Bez wydzielenia cpp, żeby poprzenie wszystko działało (obróbka X
zasobów) trzebaby instalować egcs i egcs-c++.
Jak będziesz miał start z XDM (typowa stacja robocza) to choćby z powodu
cpp nie będziesz mógł w tytuł okienka logowania wstawić automatycznie
nazwy hosta. Sam się kisdyś jescze jak pracowałem w MLK na PG natknąłem.

Tak zrobili w rawhide i IMHO jest to poprawne gdyż umożliwia
zminimalizowanie ilości rzeczy jekie trzeba zainstalować na stację
roboczą.