adduser w trakcie (uwaga do wszystkich httpd)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 25 Gru 1998, 13:32:57 CET

Cześć!
eeh świętas są a ja adduser muszę poprawiać :)

no ale jak na razie (1.04a) to jest tak:
/etc/skel/{en,pl}
link /etc/skel/C do en (robiony w specu, przydałoby się mieć coś w
rodzaju /etc/default/language)
język jest instalowny z ${def_lang:-C}, pozostaje do dorobienia jeszcze
obsługa parametru (-l lub --lang). wywaliłem ze skela .screenrc, niech
maintainer screena dorzuci to do domyślnej konfiguracji.
Jeżeli chodzi o to co proponował Tomek (adduser to sam adduser, wszystkie
pliki w skelu wchodzą do odpowiednich pakietów) to ja nie mam nic
przeciwko :) ale nie wiem co powiedzą ich maintainerzy ... :)

a teraz uwaga do maintainerów (może by to jakoś spolszczyć?) demonów
(diabełków?) http -> plik /etc/adduser.d/public_html (czy inny kopiujący
do katalogu domowego domyślną stronę) powinien kopiować do katalogu
domowego strukturę z /etc/default/public_html/$lang (nie mylić z $LANG),
$lang jest ustawiona przez addusera

eeeh jest 25 grudzień, zaraz świąteczny obiadek a ja przy kompie :))

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \